Levede vi ikke op til dine forventninger?

Klagevejledning
I Sydjysk Sparekasse bruger vi mange ressourcer på at gøre os fortjent til din tillid og loyalitet. Skulle der - på trods af vores bestræbelser - opstå en situation, hvor du ikke er tilfreds med os, håber vi, at du i første omgang vil lade din rådgiver eller eventuelt afdelingsdirektøren i din lokale afdeling prøve at finde en tilfredsstillende løsning.
Hvis du herefter fortsat er uenig i sparekassens behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i sparekassen.
Du er velkommen til at skrive til sparekassens klageansvarlige, som er:
Ole Bæk Termansen
Områdedirektør, forretning
Frøsvej 1
6630 Rødding
Du kan også vælge at sende en e-mail til obt@sjspar.dk
Behandling af klager
Afhængigt af klagens indhold og omfang, kan du forvente, at din klage som udgangspunkt vil blive behandlet og besvaret inden for 2 uger. Hvis du sender en e-mail, skal du være opmærksom på, at den ikke bliver krypteret. Du bør derfor ikke sende fortrolige, herunder personlige og økonomiske oplysninger med e-mail.
Fører henvendelsen ikke til en tilfredsstillende løsning for dig, kan du som privatforbruger sende din klage til:
Det finansielle ankenævn
Amaliegade 7
1256 København K
Tlf. 35 43 63 33
www.fanke.dk
