Ofte stillede spørgsmål til net- og mobilbank

Ny forside i mobilbanken

Ny forside i mobilbank

Vi har opdateret forsiden af mobilbank-appen for at gøre det endnu nemmere og mere overskueligt at håndtere din økonomi. Her er, hvad du kan glæde dig til med det nye design:

Dine favoritter – altid klar

Forsiden husker nu dine favoritkonti. Det betyder, at du ikke længere skal opsætte dem på ny, hvis du geninstallerer appen – for eksempel efter en opdatering eller hvis du får en ny telefon.

Plads til flere favoritkonti

Du har måske ønsket dig plads til flere konti i favoritterne – og nu er det muligt. Forsiden giver plads til op til syv favoritkonti, så du nemt kan få overblik over netop de konti, der er vigtigst for dig.

Nyt topbanner med relevant information

Med den nye forside følger et nyt topbanner, som holder dig opdateret med personlige og relevante beskeder. Det kan være: 

  • Servicebeskeder om din økonomi
  • Information om særlige kundefordele og tilbud (hvis du har givet markedsføringssamtykke)
  • Påmindelser om aktiviteter, du skal tage stilling til, som for eksempel ”Der er et nyt dokument til underskrift” eller ”Betalinger afventer godkendelse”.

Nogle bannere kan fjernes ved at trykke x, mens andre ikke kan. Du kan bladre mellem bannerne som i en karrusel.

Få flere tips til brugervenlige funktioner i din mobilbank

Vi forbedrer løbende selvbetjeningsmulighederne i din net- og mobilbank. Vil du have et overblik over nogle af de brugervenlige funktioner, så læs mere i vores guide til net- og mobilbanken.

Se Spørgsmål og Svar til net- og mobilbanken

Har du brug for hjælp til din mobilbank?

Kontakt vores support