Giv dit Mastercard Business superkræfter 

Dit Mastercard Business og Acubiz arbejder sammen – og det giver dig masser af fordele. Hver gang en medarbejder bruger sit Mastercard Business firmakort, opstår der et behov for at udfylde transaktionen med de nødvendige oplysninger til bogføring af udgiften. Ved at bruge Acubiz som mellemled kan du nemt forbinde Mastercard Business med dit økonomisystem.

  1. Acubiz henter automatisk transaktionsdata fra din virksomheds Mastercard Business firmakort
  2. Brugeren udfylder få informationer i Acubiz app’en
  3. Efter godkendelse sender Acubiz bogføringsklar data til økonomisystemet

 

 

Fokusér på det, der skaber værdi


Når medarbejderne bruger tid på at glatte gamle kvitteringer ud, går det ud over produktiviteten. Og i finansafdelingen tager manuelle indtastninger unødigt meget tid. Med Acubiz automatiserer I processerne og frigør tid – så hele virksomheden kan fokusere på det, der virkelig tæller.  

Slip af med ødelagte kvitteringer og krøllede bilag

Når der drives forretning, opstår der udgifter. Det er uundgåeligt. Visma Acubiz kan håndtere alle former for medarbejderudgifter. Herunder småindkøb, rejseudgifter, køb på firmakort, udlæg, diæter, omkostningsfakturaer eller momsrefusion.

  1. Medarbejder: Mindre administrationstid ved registrering og dokumentation af udgifter
  2. Godkender: Effektivt og simpelt godkendelsesflow
  3. Finansafdeling: Præcis dokumentation, fuld indsigt og løbende afregning. Alt samlet

Fordele ved Visma Acubiz

  • Nem og hurtig registrering for medarbejdere
    Registrer udlæg, kørsel og diæter på få sekunder – uden besvær. Sig farvel til det tidskrævende arbejde med at gemme og aflevere krøllede kvitteringer.
  • Skab nemt overblik som manager
    Godkend medarbejdernes registreringer med ét klik og få et klart overblik over alle udgifterne på én central platform.
  • Spar tid for lønbogholderen
    Integrer Acubiz med Visma Løn og jeres økonomisystem, så udgifterne kan udbetales hurtigt og bogføres automatisk – uden manuel indsats.

 

Kontakt din rådgiver for mere information